onsdag, oktober 23, 2013

She said oversized sweater and pencil skirts was cool.


[[Navy sweater - Vero Moda// Pencil Skirt - Galstar// Tights - H&M// Beanie - BikBok]]

Gjett om det er irriterende at jeg glemte å ta med meg stativet oppover til Stavset. Jeg hadde jo planlagt å ta på meg noe som var verdt å ta bilde av. Så jeg måtte improvisere litt og det får bare gå for denne gangen. Jeg har en venninne som nevnte at oversized gensere over skjørt var stilig så tenkte jeg måtte prøve selv. Fin måte å ikke føle seg overdressed men casual og komfortabel i et pencil skirt.




Som du sikkert ser har det skjedd en aldri så liten forandring på bloggdesignet. Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre bredden på bildene større, samt ordne opp i sidemenyene. Og jeg har endelig orket å ta tak i det faktum at blogspots default ramme rundt alle bildene var plagsomt, og fant css coden for å få det bort. Hurra! Det ser så mye bedre ut nå. Hva synes du?

Ellers har jeg idag søkt på noe som føles ut som tusen jobber, og minst sendt ett par hundre eposter. Energinivået går i berg og dal bane fortiden, og selv om jeg har gjort fornuftige ting, klarer jeg fortsatt ikke å riste av meg følelsen av at jeg har fått gjort det jeg skal. MEN, det kommer en dag imorgen.  Og det viktigste av alt er jo å ikke gi opp. Nå blir det å gjøre seg klar for senga mens Mavericks OS'en installerer seg. Gleder meg til å sjekke den ut imorgen. Natta~

I have a friend who mentioned that she thought that matching oversized sweater with pencil skirt was cool - so I had to try it! And I have changed the design some.  The biggest changes are the new header and bigger pictures. And I have applied for what feels like thousands of jobs adverts and I cant quite shake the feeling that there is something more I should do. But there is a day tomorrow, and the most important thing is to never give up! Now I'm going to get ready for bed while installing the Mavericks OS.


- xox The Girl on Edge

2 kommentarer:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)