lørdag, juni 18, 2016

Something Different


God lørdagskveld!

Jeg sitter her og har byttet ut cider med ett glass hvitvin, og med xbox kontrolleren klar i hånda. Jeg er fullt sminket men sitter i joggebukse og chiller'n helt. Planen var egentlig å strikke å ta en drink med en venninne, men hun ble stuck på reunionfest. Så det blir kaffebesøk imorgen i stedet. Men, måtte knipse en selfie for at sminken ikke skulle være for ingenting.

Så glad i sminke som jeg er liker jeg å prøve ut nye ting og utforske litt. Da jeg fant den perfekte måten å legge øyenskyggen på for mine øyne, ble jeg litt stuck. Jeg har i lengre tid nå langt den på akkurat samme måte hver dag. Så jeg bestemte meg for at det var på tide å prøve ut noe nytt. Og noe nytt ser og føles veldig annerledes ut. Men, jeg liker det. 

Det er en interessant twist å gi øyenskyggen en "winged look" ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)