tirsdag, desember 29, 2015

Flashback: 2015 through the blog.

Ja, det begynner jo faktisk å nærme seg slutten av året. Hele to dager er det igjen. Onsdag og torsdag, og vips så er 2016 her. Dermed er det på tide å begynne å se tilbake på året. Det nermer da seg tiden for flashbacks av 2015 i alle former og farger, og jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en ny vri ved å prøve å gjenskape hvordan året så ut igjennom bloggen. Jeg starter så klart med April måned da det var da jeg kom meg tilbake til denne plattformen igjen.

APRIL

Bildet og innlegget som signalisere at jeg var tilbake. 


Bypåske, og jeg reagerer litt på at vi allerede da skulle ta opp syklene. 


Historien om hvorfor jeg elsker å løpe, hva det betyr for meg og hvor tungt det var å ikke kunne løpe pga skade. Det er litt rart å sitte her nå å tenke på at om jeg bare hadde kommet med til fysio med en gang, hadde dette kunne vært løst innen sommeren. Men det ble ikke før på høsten. Tenk, jeg kunne brukt sommeren til å løpe! Litt bitter ja, men jeg kan løpe igjen så er uansett glad for det.

En flott tur opp til Geitfjellet med gubben


Årets første sykkeltur ble gjort 19.April. Tenkt det! 

Da jeg la min elsk på Frida's mexikanske mat, og Enchiladas med biff. Og jeg og gubben storkoste oss på en etterlengtet date. 

Her er litt om hvordan det gikk seg til at vi fikk to katter og hvordan første året med dem har vært. Det hadde vært tunge stunder, men jeg satt igjen med flere positive. Det begynner å nærme seg 2 år nå, og det samme kan sies om dette året også.


MAI

Åh, dette husker jeg som om det var i går, det var så koselig rett og slett. Kan vi gjenta dette i 2016, Veronica?



Jeg er ikke helt sikker på om dette var første gangen jeg klarte 60kg i markløft, men hva så, jeg var så stolt over å klare to rep med 60 kg. Det var den gang 10 kilo over kroppsvekt. Ikke værst!

En fantastisk kveld, som vi så mange ganger har snakket om å gjenta! Jeg synes det er på tide, jenter! Sett av en helg i januar!



Dette her er ett innlegg dere bare må klikke dere inn på. Jeg gleder meg til 17.mai neste år jeg, for jeg håper virkelig vi kan samles på denne måten igjen. For en koselig dag! 


Åh, dagen da jeg fikk ny telefon i hus. Fantastisk telefon i bronze, som jeg fortsatt elsker den dag idag. Men herregud, jeg husker godt hvor stor jeg syntes den var. Jeg var jo vandt med min lille iPhone 5.


Her snakker vi minne for livet! Jeg er så utrolig glad for at jentene ville bli med på denne turen, og jeg håper virkelig det kan gjentaes i 2016. Det var trondheim i et helt nytt perspektiv og samhold på en helt annen måte. 


Jeg måtte rett og slett lage ett innlegg og fortelle hvor praktisk jeg hadde vært. Jeg har jo aldri vært noe flink å kjøpe ting jeg trenger, lite viste jeg om at den flisen kom jeg til å bruke daglig. Jeg sitter med den på nå liksom. 


Recap of 2015 though blog updates. Around this time I didn't translate to english at the end yet. But you could always enjoy the pictures. It says so much about how my year has been. I myself am happy to see how much I've done in 2015. Although this is from April to June. 

2 kommentarer:

  1. Aaah, herlig innlegg! Vi må absolutt få til flere cafe besøker og kose oss:) ilu!

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)