onsdag, august 05, 2015

Cork and Glass

Innlegget er IKKE sponset til blogg eller reklame. 
En gave og tanker rundt den. 


Idag kunne jeg gå hjem fra jobb med en fantastisk liten gave-pose fra IKEA. Det er nemmelig tid for ny katalog, og den kommer 10.Aug. I forbindelse med det har IKEA hatt en lansering i kantinen idag. Akkurat det rakk jeg ikke grunnet Ortoped time imorgest, men alle fikk ta med en pose hjem. Samt ett eksemplar av den nye katalogen. 

Jeg gleder meg innmari til det nye året vi går i, og det har nå kommet mange spennende produkter og kolleksjoner i butikken. Så har du ikke tatt en titt, så er det faktisk verdt det. Jeg sier det ikke bare fordi jeg jobber der, men også fordi jeg personlig er imponert! Kork og glass sier jeg bare, fantastisk herlig kombinasjon av hardt og mykt, varmt og kaldt.



Ikke bare har jeg siklet på den nye IKEA 365+ kruset med korkunderlag siden den kom, jeg elsker også gryteunderlag i kork og har  en del fra før. Noen som er helt plain, noen mamma har heklet trekk rundt - og nå har jeg jammen ett med teksten "alt dere trenger for å være sammen". 

Mat og samhold er som hånd i hansken. Det har mye for gubben og meg å si at vi sitter oss ned og spiser mat sammen. Nei, gled dere til ett nytt og spennende år på IKEA sier jeg bare. Jeg sitter akkurat nå å og nyter vann infused med agurk og blåbær fra den fine nye karaffelen jeg fikk idag. Og har allerede bestemt meg for at jeg må kjøpe ett til eksemplar av koppen, slik at gubben og jeg har hver sin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)