søndag, desember 08, 2013

Lamps, bulbs and Lumen

Dette var slik min lørdags morgen så ut, og kanskje slik søndagsmorgenen min burde ha sett ut. Er mye som skal læres på en gang, samtidig som det konstant er ny informasjon å huske. Ikke at jeg klager! Jeg er ufattelig fornøyd med å ha fått en jobb som jeg kan lære så mye av. Og det er nettopp derfor det går litt skeis med bloggen for tiden. Jeg har hatt ingenting å gjøre i 6 mnd, og dermed har energioverskuddet gådd drastisk ned. Det er bare å jobbe det opp igjen, så jeg kan få energi til mer en bare å jobbe og lære!




This is how my Saturday morning looked like and how my Sunday morning should have looked like. There is so much to learn, plus all the information and stuff I learn at work. But I am not complaining, I am so lucky for having a job whom I can learn so much from. I am just not used to using so much energy, so I don't have much energy left when I get home. But I am sure that will change over time. 

-xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)