fredag, desember 20, 2013

Dear Senior Santa Claus and others.



Det var godt med fri fra jobb igår! Og dagen ble brukt til juleforberedelser. Jeg og Marius dro til Nidar's fabrikkbutikk sammen med moren for å handle sjokolade til jul. Så ble det en tur til byen for å handle julegave, drikkevarer og julekrans for granlukten sin del. Selv om vi har plastikk tre så må jeg ha lukten i hus! Etter det satte jeg meg ned for å presse nelliksfrø inn i klementiner, knytte rødt julegavebånd rundt og hang dem opp i kjøkkenvinduet. Også for lukten sin del. Etter det ble det lagd brente mandler, bakt mandelhjerter og pikekyss. Og mens pikekyssene tørket farget jeg håret enda litt mørkere. Og da Marius endelig kom hjem fra jobb samarbeidet vi om å ta oppvasken for så å krype i seng.

Fridagen ble godt brukt med andre ord, men skulle også ønske jeg fant tid til å blogge. Når jeg finner tid er den så kort at det blir av alt for dårlig kvalitet. Jeg liker ikke å blogge fjas og noe raskt bare for å få noe ut. Så satser egentlig på få til innlegg av god kvalitet i julen. Angående julen, jeg må jo være tidenes værste juleblogger. Jeg som skulle gjøre SÅ mye ut av desember og julen på bloggen. Vel, jeg får gjøre litt med det nå. For de siste dagene har det blitt spilt en del julemusikk her i huset, og jeg vil dele noen av de sangene/artistene jeg synes er ekstra stas å høre på i julen!


I have been pretty lazy on the Christmas front when it comes to blogging! I've been using my time for preparations at home and gift shopping. Yesterday I had a day off from work and got a lot done. So now I am finally taking some time to make a Christmas entry here on my blog. Here is my favourite type of Christmas songs - you could say I like them old. To me Christmas songs should not be full of electronic and synthesizers, I want them more pure. Well, hope you like some of them!

- The Girl on Edge

1 kommentar:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)