tirsdag, juli 05, 2016

Week 26


Ukens overraskelse: Feriemodus


Rart hvordan det påvirker meg egentlig, men så snart det stod ferie på kalenderen og ikke bare frihelg eller fridag datt jeg rett ned i feriemodus-grøfta. Du vet, den der grøfta som bare er så vanskelig å komme seg opp av om morgenen og så videre. Jeg trodde jo jeg skulle bli riv ruskende gal av å ha fri nesten en hel uke uten de store planene, men der tok jeg feil gitt. Det var jammen godt å slappe av, og gjøre fint lite.




Ukens opptur: Åre-Tur!

Jeg gikk hele uken og gledet meg til Åre-turen, noe som løftet hele uken for meg. Utrolig stas å dra på harryhandel med jentene! Vi manglet 1 av firkløveret, men jeg tror jammen ikke det hadde blitt plass til alt av brus, godteri, mat, alkohol osv om vi hadde vært fire. For vi slo på stortromma! Litt flaut å si at turen på polet ble mye billigere en turen innom mat eller godteributikken. Men sånn er det bare! Vi koste oss, og det synes på bankkontoen. 


Ukens beste kjøp: Sportamore



Her skulle jeg nesten nevnt billig mat eller glutenfrimel fra Sverige, men nei, det blir treningsklær nok en gang. For pakken fra Sportamore kom i løpet av uken, og den inneholdt 3 tightser, 2 t-skjorter og 2 singleter. Så nå har jeg endelig en god dose treningstøy, og slipper forhåpentligvis å vaske det opp til 2 ganger i uken. Sånn går det når det er salg på Sportamore <3

Ukens irritasjon: Distré

Jeg vet jeg virkelig hadde noen jeg skulle nevne her men jeg har vist glemt det. Så kanskje ukens irritasjon får være hvor glemsk og distre jeg kan være. Egentlig er jeg bare distré, distré nok til å ikke huske hva jeg tenkte på for 5 min siden. Hukommelsen er god om jeg går inn for å huske det, og tall sitter som klister. Så ja, jeg er ekstremt distré. 




Ukens små glede: Martnan

På onsdagen dro vi jentene først på Persilleriet og spiste god mat, før vi rettet nesen mot Martnan som var i byen. Kan ikke fatte at jeg som regel har gått glipp av dette hvert år, men i år så ble det! Masse folk, utrolig fint vær. Vi koste oss!


Ukens "hekta på": Film



Haha, går det ann å si at jeg har vært hekta på film eller? For fra fredag til søndag så tror jeg at jeg har sett minst 8 filmer. Det ble 2 dinseyfilmer med Silje på fredagen, også måtte jeg bare se Allegiant. Pluss at jeg begynte å lese Twilight-bøkene for å ha noe å lese på kvelden før leggetid, og da fikk jeg så klart lyst å se filmene også. Så pløyde like så godt igjennom dem og.  

Neste ukes mål:

Har klart å lage meg en liste for hva jeg må gjøre for å bli en person som er i tide for ting, slik jeg lovet meg selv forrige gang. Nå blir neste ukens mål å holde alle disse punktene. Det er min bibel. Eller lovverk. Dette må jeg bare klare! 

Ukens låt: Atic



Summary of last week:

Surprise - Lazy vacation modus. 
Upswing - Trip to Åre.
Best buy - Workout gear from Sportamore.
Annoyance - Me being absentminded.
Small delight - Martan with the girls. 
Hooked on - Movies!
Next weeks goal - Keep to the list to become a more punctual person.
Song - Astrid S - Atic
LagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)