onsdag, mars 19, 2014

Spending the morning planning her days


Jeg gjorde dette før, men sluttet siden jeg som arbeidsledig ikke hadde noe å fylle dagene med. Og det tok nesten 2 måneder med å holde styr på 2 jobber at jeg kom på å gjøre dette igjen. Planlegge dagene, uke for uke. Plotte inn alle jobbtimene, med hver sin farge for hvilken jobb de hører til. Og med det får jeg straks bedre oversikt over hvor mange timer jeg har til andre ting før og etter jobb. Det vil si at det blir enklere for meg å planlegge treningen. Vite når jeg kan høre om det er noen som vil ta en kopp kaffe eller finne på noe annet. Det føles godt å ha oversikten. 



It took two months of having two jobs before I realised that this tool is essential for me now. I need to plan my days, with all the work hours, properly with different colours for which job they belong to. It also gives me a much greater perspective of the day and how many hours before and after work I have to plan other stuff. I will be able to plan my workouts, and make sure I'll get 4 of them each week. It will also make it easier to plan a cup of coffee or something else with friends. Love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)