torsdag, mars 13, 2014

Hei, lenge siden jeg har sett deg her!


Lenge siden sist. Til tross for travle dager, trøtte morgener og slitne kvelder så kjenner jeg at jeg savner dette. Og det til tross for at jeg egentlig ikke har tid. Her prøver jeg så godt jeg kan å få skviset inn trening mellom søvn, det sosiale livet og 2 jobber. Nå har jeg faktisk lyst til å skvise inn dette også. Og noe av det viktige her i livet er å gjøre noe av det man selv har kjempe lyst til inn i mellom alt det man må og burde gjøre. Do more of what you love, and love what you do. Det er altså en del av meg som har blitt vandt til at dette skal være en del av hverdagen, så får den resterende delen se om den klarer å henge med. 

Jeg har slukt opp den siste kaffedråpen, og ser på at klokken løper fra meg. Jeg har tenkt til å skvise inn en liten styrkeøkt på armer før klokken når 11:30. Klokken 13 skal jeg være klar til å hoppe på bussen til IKEA, hvor arbeidsdagen er fra kl 14-22 og jeg ikke er hjemme igjen før 22:45. Som sagt, travle dager. Hovedmotivasjonen er lønna. 

Jeg ser forresten etter gode Nike sko til trening i studio og et annet par til jobb. Kom gjerne med tips :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)