fredag, august 30, 2013

Make-up Flashback

I have newly started to organize photos taken with my iPhone and have found a few topics that I could make blog post of. There is a lot of happenings where I only took pics of with my phone because the SLR camera was to heavy and bothersome to bring. Flashbacks is fun~!

This morning I looked though pictures I had taken when I had tried out a new make-up style and got a little bit inspired! I had totally forgotten about some of the styles i've tried, and that is the moment when I appreciate that I bothered to snap a photo of it. My eyeliner is almost alive, it constantly changes. I am not got at sticking to one style, varying is the thing! Some days it is non-existent, the next days it is think and long, and suddenly it is aggressive and quite thick. So I figured I would show which styles I have been through since January this year :)

Jeg har nylig begynt å organisere bilder tatt med iphonen min, og har funnet et part artige temaer å blogge om! Er jo en hel del happenings osv som jeg kun har tatt bilder av med mobilen, fordi kameraet ikke fikk være med. Litt flashback's er jo bare koselig!

Jeg satt å så igjennom bilder i morgest,  som jeg hadde tatt når jeg hadde prøvd ut en ny sminke stil og ble litte gran inspirert! Enkelte stiler hadde jeg glemt og da er det jo greit å ha et bilde som kan minne på. Eyelineren min er jo nesten som en levende ting, den forandrer seg hele tiden. Noen dager kan jeg gå uten, andre dager er den tynn og lang og plutselig er det aggressiv og tykk. Jeg elsker å variere. Så tenkte jeg kunne vise hvilke stiler og eyelinere jeg har brukt siden januar i år :)










This also shows some of the most used hair styles this year :)

Too many faces in this post >_<

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)