onsdag, juli 31, 2013

How to spend an early morning after voluntary 5 hours sleep

Today I thought I would try something new, writing in Norwegian too! After an eternity of starring at the rain I came to conclusion that I might as well try it out. Last night I also thought it was smart to go to bed at 2AM and to get up at 7:30AM. Luckily I have a new and stunning coffee machine, so it was easy to make a cup of intense coffee after splashing my face with cold water. I was on my way to wake up properly. But I needed something that prevented me from turning on the telly and dozing off on the couch. So I found my favourite design magazine, snapped and edited some photos.

I dag tenkte jeg å prøve noe nytt, ja, skrive på norsk også! Etter en evighet med å stirre på regnet, så tenkte jeg at det kunne være noe å prøve. Inatt tenkte jeg også det var lurt å legge meg kl 02.00 for å stå opp 07.30. Heldigvis har jeg jo fått en ny og lekker kaffemaskin så det var lett å ordne seg en kopp kaffe etter at jeg hadde vasket ansiktet med kaldt vann. Da var jeg godt på vei til å våkne. Men jeg trengte noe som ikke fikk meg til å slå på tv og legge meg ned på sofaen og sovne. Så da var det bare å ta bilde av mitt favoritt design magazin og redigere bilder. 



The FX Photo Studio app is a pretty cool app if you ever get the urge to put on filters on your photos on a rainy day. The pro version isn't that expensive, and I am now considering to buy it when my trial ends. Afterwards I browsed myself to my recently started interior blog, which I am not entirely ready to share with you, and blog. To brag about the favourite mag: So incredible inspiring, specially this issue!

FX Photo Studio er en ganske alright app/program om man får en trang til å legge filter over bildene sine på en regnfull dag. Pro versjonen koster hele "svimlende" 140kr, og det er opp til vurdering å kjøpe. Etter det var det å dra fram den nye interiør bloggen, som jeg ikke er helt klar for å meddele med kjente og ukjente, og poste et innlegg om det. Og skryte om favoritt magasinet: Det er så ufattelig inspirerende, spesielt denne utgaven!





Then I realised that against the odds I had managed to stay awake for a couple of hours. Now it is time to make&eat some breakfast and get the day started. The time of starring at the rain, editing and morning blogging is over. Have a delightful rainy day!

Så innså jeg at jeg imot alle odds hadde klart å holde meg våken i ett par timer. Nå er det på tide med frokost, og få selve dagen i gang. Kosen med stirring på regn, redigering, og morgenblogging er over. Ha en forteffelig regnfull dag!

X X O X X  ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)